اما يادتان باشد که به شعر ، به آواز ، به ليلاهايتان ، به روياهايتان پشت نکنيد ، به فرزندانتان ياد بدهيد براي سرزمينشان براي امروز و فرداها فرزندي از جنس « شعر و باران » باشند به دست باد و آفتاب ميسپارمتان تا فردايي نه چندان دور درس عشق و صداقت را براي سرزمينمان مترنم شويد .

رفيق ، همبازي و معلم دوران کودکيتان-فرزاد کمانگر - زندان رجايي شهر کرج-86/12/9

۱۳۸۹ شهریور ۲۹, دوشنبه

مردم کشمیر حق دارند Press TV ببینند.


رادیو پیام، 10:15 صبح، مصاحبه ی خبری:

 پخش برنامه های press TV در هند به خاطر اطلاع رسانی به مردم کشمیر در مورد سوزاندن قرآن قطع شد؛ چون اولین شبکه ای بود که اخبار مربوط به این شبکه را پخش کرد.
- آیا مردم کشمیر می تونن از طرق دیگه برنامه های این شبکه رو دونبال کنن؟
- بله، مردم از طریق های دیگه ای دارن شبکه رو می بینن، چون الان دنیایی نیست که بشه با قطع و محدود کردن جلوی اطلاع رسانی رو گرفت!! مردم از طریق اینترنت و شبکه های ماهواره ای برنامه رو دنبال می کنن!

۱۰ نظر:

  1. می بینی ملتو؟ ساعت ده و ربع تازه سوار تاکسی شدن برن سر کار. تازه شاکیم هسسن
    واللا

    پاسخحذف
  2. دوست داشتم وبلاگتو... نمی دونم چرا ! وقتی اومدم اینجا احساس صمیمیت کردم!!!
    حالا از مریم و نسرین که بگذریم، فک کنم به خاطره اون جمله ی سر در وبلاگت بود!!

    پاسخحذف
  3. میترا - گندمزاری در باد -۷ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۵۱

    1.
    من را

    در كالج

    يا در جاي ديگري در حدودِ همين حوالي

    كشته است ديكتاتور - مجبوبِ من!-

    و شوراي مركزيِ حزبِ «ليبرالِ ملّي»

    بر سرماي زيرِ صفرِ خونِ من بر برف

    با ديكتاتور

    فالوده مي‌خورند انگار!



    2

    من را

    در وليِّ‌عصر

    يا در جاي ديگري در حدودِ همين حوالي

    كشته است ديكتاتور - مجبوبِ من!-

    و شوراي فعّالانِ «ناسيونال- مذهبي»

    بر سرماي زيرِ صفرِ خونِ من بر برف

    با ديكتاتور

    فالوده مي‌خورند انگار!



    3

    من را

    در بهشتِ زهرا

    يا در جاي ديگري در حدودِ همين حوالي

    كشته است ديكتاتور - مجبوبِ من!-

    و ...



    بگذار بگذريم عزيز‌َم!

    ما راهِ پُر‌مخاطره‌اي داريم؛

    شايد در انقلاب

    زاده شديم

    از نو.

    پ.ن : تقدیم به تو و قلم و نوشته های سبزت ری رای ماهِ من ...

    پاسخحذف
  4. شاعر این شعر من نیستما ...
    اما این شعر رو دوست دارم.

    پاسخحذف
  5. رندی از اصفهان۷ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۱۴

    از بنده سلام
    میگما؛‌ با شوما بودن فکر میکُنم؛ فرمودن ریرای ماهِ من؛
    والا من اِگه بودم که ...
    بله .
    خواه پند گیر خواه ملال شو. پَ نَ پَ

    امضا رندی از اصفهان

    پاسخحذف
  6. پست های قبلی را دارم به مرور می خونم..چه آتیشی میزنی به دل ما دختر جان

    پاسخحذف
  7. این رند از اصفهان رو می شناسیم. نه؟ پَ نَ پَ

    پاسخحذف
  8. عزیز ، ملت کشمیر که سهله ، کل بشریت به حقشون رسیدند Prees TV رو دیدند شما نمی خوای اعتراض به حق کشی ملت کشمیر توسط استکبار رو کنار بذاری چیزی بنویسی ؟

    پاسخحذف